
Művészeti és Sporttudományi Intézet
| Árvayné Nezvald Anett |
Kisgyermekkori zenei nevelés |
| Dr. habil. Bártfai Zoltán MD PhD |
A fittség és az életmód hatása az időskorúak testi és szellemi állapotára A mozgásterápia, kiemelten az úszásterápia hatása az asthma bronchiale-s gyermekek állapotára |
| Dr. habil. Dobay Beáta PhD. |
Oktatók jólléte és eredményessége A sportturizmus múltja és jelene / az adott régiókban |
| Dr. Faragó Beatrix PhD. |
Sportolói kettős karrier kialakítása, alkalmazása Sportintegráció, társadalmi befogadás a sporton keresztül Sport és/vagy egészségmenedzsment stratégia kialakítása |
| Dr. Gáspárdy Tibor |
Vizuális művészet kifejezőeszközei és felelőssége a kommunikációban Sopron vízfestő művészetének megújítása, saját alkotások tükrében |
| Dr. Kovács-Gombos Gábor |
Szakrális művészet |
| Reiner Dóra | |
| Révész József | Kisgyermekkori zenei nevelés/pedagógusképzés |
| Révészné Pálfi Krisztina | Kodály Zoltán zenei nevelési elveinek megjelenése különböző zenepedagógiai módszerekben: (Bárdos Lajos, Dobszay László, Szőnyi Erzsébet, Forrai Katalin, Kokas Klára) |
| Dr. habil. Simon István Ágoston |
Gyógytestnevelés vizsgálata a nevelés és oktatás szemszögéből Egészségmagatartás vizsgálat pedagógusok, gyermekek körében Iskolás kor előtti gyermekek testi- illetve testnevelésének vizsgálata a pedagógia eszközeivel |
| Dr. Simonné Kajtár Gabriella | |
| Somogyi Anett | |
| Szilva Zsuzsanna |
Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
| Ambrus Attila Józsefné Prof. Dr. Kéri Katalin DSc |
A lánynevelés és női művelődés története; a pedagógus szakma története: nők megjelenése a pedagógusi pályán Gyermekkortörténet az újkorban A nem nyugati nevelés történetének reprezentációja az európai nyomtatott forrásokban (19–20. század) |
| Bolla Balázsné | Mesepedagógia és metamorphoses meseterápia, szupervízió |
| Csiha Tünde Noémi | |
| Dajcs Bernadett | |
| Giczi Barnabásné Fehér Ágnes | |
| Dr. Hartl Éva |
Madarak és Fák Napja története és az „intézmény” meghonosodása az iskolában Az ünneplés módjai régen és ma A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
| Dr. Katona György |
Kisgyermekkori IKT használat Digitális pedagógia Gamifikáció Társadalmi szerepek |
| Kissné Dr. Zsámboki Réka |
A Freinet-pedagógia kibontakozása, Freinet-szellemű óvodák Magyarországon az 1989-es évektől napjainkig |
| Dr. Kollarics Tímea |
Tanösvények, élményösvények hazai és nemzetközi vizsgálata A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
| Mendéné Lajtai Krisztina |
Fejlesztőjátékok alkalmazása az egyéni képességfejlesztésben |
| Németh Dóra Katalin |
Felsőoktatástörténet :1945-72 Az óvodapedagógus-képzés története A Soproni Óvónőképző Intézet története 1959- 1972 |
| Dr. Patyi Gábor | Az óvóképzés felsőfokúvá válásának folyamata |
| Dr. Pásztor Enikő |
Kétnyelvű óvodai nevelés; nemzetiségi óvodák Az idegennyelv-elsajátítás megkezdése óvodáskor előtt A beszélgetőkör mint rituálé a kétnyelvű nevelést biztosító óvodákban |
| Dr. Tóth-Merza Katalin |
A borderline tünetprofil és a gyermekkori traumatizáció összefüggései |
| Dr. habil Varga László | Az elektorenkefalográfia (EEG) alkalmazása az oktatás és a pedagógiai gyakorlat kutatásában - Neuropedagógiai kutatások |
| Dr. Vida Gergő | |
| Dr. Zsubrits Attila | A mese, a játék és a rajz, mint a koragyermekkori személyiség megismerésének lehetősége |
Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
| Babai Zsófia |
Magyarországi német és horvát beszélőközösségek nyelvhasználatának, nyelvi állapotának, nyelvi viselkedésének vizsgálata |
| Dr. Frang Gizella |
A magyar nyelvemlékek nyelvezetétől a csoport- és rétegnyelvekig |
| Gaálné Szabó Edith | |
| Hirschler Erzsébet | |
| Dr. Kitzinger Arianna |
Az 1989-es társadalmi-politikai változások nyelvpedagógiai vetülete – különös tekintettel az angol nyelv szerepére a kelet-európai országokban |
| Kovácsné Dr. Vinkovics Éva |
A korai nyelvfejlesztés hatékonyságnövelésének lehetőségei Flow-élményen keresztül |
| Kloiber Alexandra |
A közösségi és a kulturális emlékezet alakulásának irodalmi és multimediális lenyomatai az 1989. augusztus 19-én történt keletnémet határáttörésre, a páneurópai piknikre fókuszálva. |
| Dr. Major Zsolt Balázs PhD. | Niklas Luhmann Rendszerelmélete és a Horányi Özséb által kidolgozott Kommunikáció, mint Participáció elmélet bizonyos elemeinek ötvözésével újonnan megalkotott fogalmi keretrendszer alkalmazhatóságának vizsgálata a gyermekvédelem területére. |
| Dr. Molnár Katalin |
A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
| Dr. Naszladi Georgina |
Gyermekjogi kihívások a XXI. században |
| Dr. Varga Norbert |