Művészeti és Sporttudományi Intézet
Árvayné Nezvald Anett |
Kisgyermekkori zenei nevelés |
Dr. habil. Bártfai Zoltán MD PhD |
A fittség és az életmód hatása az időskorúak testi és szellemi állapotára A mozgásterápia, kiemelten az úszásterápia hatása az asthma bronchiale-s gyermekek állapotára |
Dr. habil. Dobay Beáta PhD. |
Oktatók jólléte és eredményessége A sportturizmus múltja és jelene / az adott régiókban |
Dr. Faragó Beatrix PhD. |
Sportolói kettős karrier kialakítása, alkalmazása Sportintegráció, társadalmi befogadás a sporton keresztül Sport és/vagy egészségmenedzsment stratégia kialakítása |
Dr. Gáspárdy Tibor |
Vizuális művészet kifejezőeszközei és felelőssége a kommunikációban Sopron vízfestő művészetének megújítása, saját alkotások tükrében |
Dr. Kovács-Gombos Gábor |
Szakrális művészet |
Reiner Dóra | |
Révész József | Kisgyermekkori zenei nevelés/pedagógusképzés |
Révészné Pálfi Krisztina | Kodály Zoltán zenei nevelési elveinek megjelenése különböző zenepedagógiai módszerekben: (Bárdos Lajos, Dobszay László, Szőnyi Erzsébet, Forrai Katalin, Kokas Klára) |
Dr. habil. Simon István Ágoston |
Gyógytestnevelés vizsgálata a nevelés és oktatás szemszögéből Egészségmagatartás vizsgálat pedagógusok, gyermekek körében Iskolás kor előtti gyermekek testi- illetve testnevelésének vizsgálata a pedagógia eszközeivel |
Dr. Simonné Kajtár Gabriella | |
Somogyi Anett | |
Szilva Zsuzsanna |
Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Ambrus Attila Józsefné Prof. Dr. Kéri Katalin DSc |
A lánynevelés és női művelődés története; a pedagógus szakma története: nők megjelenése a pedagógusi pályán Gyermekkortörténet az újkorban A nem nyugati nevelés történetének reprezentációja az európai nyomtatott forrásokban (19–20. század) |
Bolla Balázsné | Mesepedagógia és metamorphoses meseterápia, szupervízió |
Csiha Tünde Noémi | |
Dajcs Bernadett | |
Giczi Barnabásné Fehér Ágnes | |
Dr. Hartl Éva |
Madarak és Fák Napja története és az „intézmény” meghonosodása az iskolában Az ünneplés módjai régen és ma A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
Dr. Katona György |
Kisgyermekkori IKT használat Digitális pedagógia Gamifikáció Társadalmi szerepek |
Kissné Dr. Zsámboki Réka |
A Freinet-pedagógia kibontakozása, Freinet-szellemű óvodák Magyarországon az 1989-es évektől napjainkig |
Dr. Kollarics Tímea |
Tanösvények, élményösvények hazai és nemzetközi vizsgálata A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
Mendéné Lajtai Krisztina |
Fejlesztőjátékok alkalmazása az egyéni képességfejlesztésben |
Németh Dóra Katalin |
Felsőoktatástörténet :1945-72 Az óvodapedagógus-képzés története A Soproni Óvónőképző Intézet története 1959- 1972 |
Dr. Patyi Gábor | Az óvóképzés felsőfokúvá válásának folyamata |
Dr. Pásztor Enikő |
Kétnyelvű óvodai nevelés; nemzetiségi óvodák Az idegennyelv-elsajátítás megkezdése óvodáskor előtt A beszélgetőkör mint rituálé a kétnyelvű nevelést biztosító óvodákban |
Dr. Tóth-Merza Katalin |
A borderline tünetprofil és a gyermekkori traumatizáció összefüggései |
Dr. habil Varga László | Az elektorenkefalográfia (EEG) alkalmazása az oktatás és a pedagógiai gyakorlat kutatásában - Neuropedagógiai kutatások |
Dr. Vida Gergő | |
Dr. Zsubrits Attila | A mese, a játék és a rajz, mint a koragyermekkori személyiség megismerésének lehetősége |
Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
Babai Zsófia |
Magyarországi német és horvát beszélőközösségek nyelvhasználatának, nyelvi állapotának, nyelvi viselkedésének vizsgálata |
Dr. Frang Gizella |
A magyar nyelvemlékek nyelvezetétől a csoport- és rétegnyelvekig |
Gaálné Szabó Edith | |
Hirschler Erzsébet | |
Dr. Kitzinger Arianna |
Az 1989-es társadalmi-politikai változások nyelvpedagógiai vetülete – különös tekintettel az angol nyelv szerepére a kelet-európai országokban |
Kovácsné Dr. Vinkovics Éva |
A korai nyelvfejlesztés hatékonyságnövelésének lehetőségei Flow-élményen keresztül |
Kloiber Alexandra |
A közösségi és a kulturális emlékezet alakulásának irodalmi és multimediális lenyomatai az 1989. augusztus 19-én történt keletnémet határáttörésre, a páneurópai piknikre fókuszálva. |
Dr. Major Zsolt Balázs PhD. | Niklas Luhmann Rendszerelmélete és a Horányi Özséb által kidolgozott Kommunikáció, mint Participáció elmélet bizonyos elemeinek ötvözésével újonnan megalkotott fogalmi keretrendszer alkalmazhatóságának vizsgálata a gyermekvédelem területére. |
Dr. Molnár Katalin |
A fenntartható fejlődés kutatási eredményeinek társadalmi disszeminációja |
Dr. Naszladi Georgina |
Gyermekjogi kihívások a XXI. században |
Dr. Varga Norbert |