A „Természetesen Veled” podcast legújabb epizódjában arról beszélgetünk, milyen szerepe volt a közösségi média tudatos fejlesztésének és a felvételi kampányok kreatív stratégiájának abban, hogy a Soproni Egyetem elnyerte az „Év Egyeteme” címet a „Sikeres felvételi kampányok” kategóriában.
Vendégeink: Horváth Kata kommunikációs munkatárs és Dr. Pirger Tamás adjunktus.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Szenzációs TikTok-videóval robbant be a IV. Soproni Egyetemi Nap
- Bárki lehet „lidércvadász”! – a Soproni Egyetem az űrkutatás szolgálatában
- A Soproni Egyetem élen jár az AI felsőoktatásba való integrálásában
- A Soproni Egyetem, Magyarország Zöld Egyeteme a fenntarthatóságban mindig egy lépéssel előrébb jár
- Fenntarthatóság két keréken – új kerékpárok a Soproni Egyetem dolgozóinak
- Egy ikonikus épület újjászületése – az F épület megújítása a Soproni Egyetemen
- Akkreditált ESG tanácsadó részismereti képzés – Jelentkezési határidő: 2025. augusztus 15.
- Soproni PhD-hallgató lett a szudáni doktoranduszok DOSZ-nagykövete Magyarországon
- Három éve bűvöli el nyaranta a Soproni Egyetem polgárait a Palotaszínház
- Az élő tudás kertje – különleges hangulatú Botanikus kert a Soproni Egyetemen